CHATROLL UTARAFM

RADIO ONLINE SABAHAN UTARAFM
MACAM BIASA JUGA BAH :)

Selamat bersembang bersama kami dan sesungguhnya kehadiran anda untuk bersama-sama kami di ruangan sembang ini amatlah dihargai. Anda boleh bercerita mengenai apa sahaja di ruangan ini asalkan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Kami tidak menggalakkan anda membuat permintaan lagu di sini disebabkan oleh kelajuan pergerakan akan menyebabkan permintaan anda terlepas pandang. Sila ke ruangan Permintaan Lagu .

Macam Biasa Juga Bah !!


CHATROLL UTARAFM 2

Sunday, July 15, 2012

SABAH MELAKAR SEJARAH DI SUKMA PAHANG 2012

Tahniah buat Pasukan bola sepak Sabah Junior kerana meraih ibu segala pingat emas di temasya Sukan Malaysia(Sukma XV) 2012 bertempat di Stadium Darul Makmur...akhirnya  impian Sabah untuk mendapat emas yg selama ini di impi-impikan telah menjadi  kenyatan apabila berjaya menundukkan team Junior Perak semalam  yang mana berkesudahan Sabah(3)-Perak(0)..Gol sabah dijaringkan oleh Zulmansyah(91),Leopold Alfonso(97) dan juga Rozaimi Abdul Rahman a.k.a Amy(101) pemain Muda sensasi Malaysia yang mana telah meranapkan impian perak untuk mengulangi  kejayaan pada Sukma 2002.
Barisan pemain Sabah Junior
Detik-detik kemenangan buat Sabah..
Pemain Muda Sensasi Malaysia di temu ramah Rozaimi.beliau telah banyak membantu pasukan  Sabah menjuarai Bola sepak Sukma pada tahun ini..
Sabah Bolehh Bahh....

0 comments:

Post a Comment

TUMPANG LALU KIE © 2009 Template by: Blogspot Templates