CHATROLL UTARAFM

RADIO ONLINE SABAHAN UTARAFM
MACAM BIASA JUGA BAH :)

Selamat bersembang bersama kami dan sesungguhnya kehadiran anda untuk bersama-sama kami di ruangan sembang ini amatlah dihargai. Anda boleh bercerita mengenai apa sahaja di ruangan ini asalkan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Kami tidak menggalakkan anda membuat permintaan lagu di sini disebabkan oleh kelajuan pergerakan akan menyebabkan permintaan anda terlepas pandang. Sila ke ruangan Permintaan Lagu .

Macam Biasa Juga Bah !!


CHATROLL UTARAFM 2

Saturday, February 15, 2014

Majlis penyampaian sijil-sijil penghargaan kepada wakil Organisasi Ahli dalam Jawatankuasa Pengurusan Majlis Perkhidmatan Masyarakat Sabah Tahun 2013

Majlis penyampaian sijil-sijil penghargaan kepada wakil Organisasi Ahli dalam Jawatankuasa Pengurusan Majlis Perkhidmatan Masyarakat Sabah Tahun 2013, Majlis penyampaian Geran MPMS Tahun 2014 kepada Organisasi Sukarela Kebajikan dan upacara memotong kek tahun baru cina ( Chap Goh Mei) tahun 2014, di sempurnakan oleh YB Datuk Hajah Jainab Binti Datuk Seri Panglima Haji Ahmad Ayid Menteri Pembangunan Masyarakat Dan Hal Ehwal Pengguna Negeri Sabah merangkap Presiden MPMS dan turut hadir bersama YB Pn Anita BarantingPembantu Menteri Pembangunan Masyarakat Dan Hal Ehwal Pengguna Negeri Sabah merangkap Timbalan Presiden MPMS, jam 8.30 pagi pada 14hb Febuari 2014 bertempat di dewan MPMS.




0 comments:

Post a Comment

TUMPANG LALU KIE © 2009 Template by: Blogspot Templates