CHATROLL UTARAFM

RADIO ONLINE SABAHAN UTARAFM
MACAM BIASA JUGA BAH :)

Selamat bersembang bersama kami dan sesungguhnya kehadiran anda untuk bersama-sama kami di ruangan sembang ini amatlah dihargai. Anda boleh bercerita mengenai apa sahaja di ruangan ini asalkan tidak menyentuh sensitiviti mana-mana pihak. Kami tidak menggalakkan anda membuat permintaan lagu di sini disebabkan oleh kelajuan pergerakan akan menyebabkan permintaan anda terlepas pandang. Sila ke ruangan Permintaan Lagu .

Macam Biasa Juga Bah !!


CHATROLL UTARAFM 2

Saturday, February 15, 2014

pihak peguam kanan persekutuan akan mengemukakan rayuan terhadap keputusan Mahkamah dalam pembebasan Amir Ali Khan Nawaty


14 Febuari 2014

Oleh John Charles Mitah Mikat

UNTUK MAKLUMAN - KES ADIK NORIKOH

Timbalan Pendakwa Raya Raja Zaizul Faridah telah memaklumkan kepada Tetuan Peter Marajin (sebagai 'Watching Brief' kepada mendiang adik Norikoh), bahawa pihak peguam kanan persekutuan akan mengemukakan rayuan terhadap keputusan Mahkamah dalam pembebasan Amir Ali Khan Nawaty pada 12 Febuari 2014, yang menyebabkan kematian Norikoh Saliwa, 16, di dalam sebuah lori di sepanjang Jalan KM2.8, Jalan Kota Marudu-Langkon antara pukul 11 pagi dan 12.30 tengah hari di Kota Marudu pada 25 November 2012.

Sementara itu, Amir direman selama 30 hari kerana memiliki 'pasport' yang sudah tamat tempoh.
 



0 comments:

Post a Comment

TUMPANG LALU KIE © 2009 Template by: Blogspot Templates